ZULA ROS

Des d'unes lògiques vingudes de les interseccions entre la dansa, el teatre i la performance, i des d'una mirada pedagògica sobre el procés creatiu, començo a desenvolupar fa un parell d'anys, dins del marc dels meus estudis superiors a l'Institut del Teatre, una sèrie de pràctiques per a la sala d'assaig basades a generar situacions paradoxals i tractar d'aconseguir-ho. A partir d'aquí comença a generar-se el laberint d'Es solo de día, la peça sense peça, que ha estat part de la darrera edició del Me, Myself & I del Certamen Coreogràfic de Madrid. Com a creadora i intèrpret porto treballant des del 2020 en projectes escènics amb el Col·lectiu Fluenz (2020, Alacant), cia. La Pell (2021, Madrid), Andrea Tortosa (2021, Berlín), Col·lectiu Bräpalà (2023, Alacant) i el Col·lectiu Big Bouncers (2025, Barcelona), entre d'altres.

ES SOLO DE DÍA

Dª Zula Ros, amb DNI 46308360E, creadora legal de "És només de dia" justifica la possible manca d'assistència de la peça al Gran Teatre d'Elx dins del marc de la Terreta Balla del Festival Abril a Dansa el dia 3 de maig de 2026 pels següents motius: fugida, badada, necessitat, impossibilitat, inrupció tristesa, donació, sacrifici, malaltia o mort. A Barcelona, ​​l'1 de març del 2026, la peça encara no hi és ni es coneix el motiu de la seva absència. Hi estem treballant perquè la idea és que estigui per quan hagi d'estar; encara que si per quan hagués d'estar encara no hi fos, no hi hauria cap inconvenient ja que continuaríem treballant a buscar-la, que és el que fem normalment. Atentament, Zula.
  • Dirección artística, coreografía e interpretación:
    Zula Ros
  • Música:
    Dino Saluzzi Trio
  • Ojo externo:
    Icíar Fernández
  • Diseño de iluminación:
    Zula Ros
  • Fotografía:
    Juan Carlos Arévalo
  • Diseño de vestuario:
    Zula Ros

VIDEO

EXHIBICIÓ - LA TERRETA BALLA


19:00 H. 3 MAYO

GRAN TEATRE

ELX


AED26

MARIE VARLETENEKO AMORÓS

MARIE VARLET
ENEKO AMORÓS
"Experience"

ANTONIA MERCÉ-LA ARGENTINADOCUMENTALPATRICIA MEDINA

ANTONIA MERCÉ-LA ARGENTINA
DOCUMENTAL
PATRICIA MEDINA

DANIEL MARTÍNEZ

DANIEL MARTÍNEZ
"Luz entre las grietas"

FESTA ANIVERSARIROSSA CANNINA

FESTA ANIVERSARIROSSA CANNINA

MESA REDONDAChantal Kohlmeyer StudioProArte (ALEMANIA)Emma Cianchi y Caterina Giangrasso de Artgarage Produzione (ITALIA)Patrick Sternberg de Centro Nacional de las Artes Delia Zapata Olivella (COLOMBIA)

MESA REDONDA
Chantal Kohlmeyer StudioProArte (ALEMANIA)
Emma Cianchi y Caterina Giangrasso de Artgarage Produzione (ITALIA)
Patrick Sternberg de Centro Nacional de las Artes Delia Zapata Olivella (COLOMBIA)

MEETING POINTEn colaboración con AVED

MEETING POINT
En colaboración con AVED

PROYECTO GOOD

PROYECTO GOOD
"Porque existe otro querer"
SALVADOR ROCHER