möh estudio

Möh estudio és una companyia emergent que treballa des de la unió de diverses disciplines com la dansa, la performance i la dansa teatre. La seva pràctica es desenvolupa en col·laboració amb artistes de diferents àmbits, generant projectes híbrids on el cos és territori de recerca, pensament i poètica.
La companyia explora la vulnerabilitat, la identitat i lexperiència quotidiana des dun enfocament sensible i contemporani.

Emblanco (o matamaríos)

L'emblanç és una sopa senzilla, preparada amb peix blanc, patates, llorer, llimona i sal. És una recepta lleugera però nutritiva, tradicionalment usada per tractar problemes digestius. A la costa andalusa, especialment a Màlaga, se la coneix també com a
matamaris, un nom carregat d'ironia que reflecteix com la simplicitat d'un plat associat a la cura i la salut es pot interpretar com a insuficient o feble. Aquesta dicotomia
es converteix en símbol i motor creatiu del projecte.
L'obra Emblanco (o matamaris) neix del desig de visibilitzar allò aparentment invisible: la realitat interior de moltes dones les històries de les quals romanen ocultes després dels actes rutinaris i domèstics.
L'acció es desenvolupa al cor d'una cuina on quatre intèrprets/ballarines travessen un viatge de transformació personal, passant del qüestionament dels rols establerts cap a una reapropiació del cos, el desig i la llibertat. L'escenari es converteix en espai simbòlic de creació, resistència i trobada, on l'acte de cuinar esdevé metàfora de la cura i de la reconstrucció interior.
Peces musicals originals, cançons tradicionals i àudios de WhatsApp d'una dona andalusa (la meva tia Ana Mari) estructuren l'acció, filant la història des de l'espontaneïtat, la innocència i l'autenticitat i aportant moments d'humor involuntari i tendresa.
Emblanco (o matamaríos) és una obra molt visual, amb una estètica colorista al seu inici que evoluciona cap a un univers litúrgic i sacral, gràcies al disseny de vestuari de la firma möh estudio.
Una peça que celebra la dansa, amor, humor, espiritualitat, comunió i bellesa.
  • Intèrprets:
    Alicia Domene, Alicia Reig, Conchi Rodríguez, Sheila Ferrer
  • Coreografía:
    Alicia Domene, Alicia Reig, Cintia Solbes, Conchi Rodríguez, Sheila Ferrer
  • Música:
    Carlos Izquierdo
  • Disseny de vestuari:
    Leonor Rivera i möh estudio
  • Disseny de llums i direcció tècnica:
    Andrea Martínez
  • Vídeo:
    Hilda Pérez
  • Veu en off:
    Ana María Martínez 
  • Direcció:
    Conchi Rodríguez

VIDEO

EXHIBICIÓ - LA TERRETA BALLA


19:00 H. 3 MAYO

GRAN TEATRE

ELX


AED26

PROYECTO GOOD

PROYECTO GOOD
"Porque existe otro querer"
SALVADOR ROCHER

MEETING POINTEn colaboración con AVED

MEETING POINT
En colaboración con AVED

FESTA ANIVERSARIROSSA CANNINA

FESTA ANIVERSARIROSSA CANNINA

MESA REDONDAChantal Kohlmeyer StudioProArte (ALEMANIA)Emma Cianchi y Caterina Giangrasso de Artgarage Produzione (ITALIA)Patrick Sternberg de Centro Nacional de las Artes Delia Zapata Olivella (COLOMBIA)

MESA REDONDA
Chantal Kohlmeyer StudioProArte (ALEMANIA)
Emma Cianchi y Caterina Giangrasso de Artgarage Produzione (ITALIA)
Patrick Sternberg de Centro Nacional de las Artes Delia Zapata Olivella (COLOMBIA)

DANIEL MARTÍNEZ

DANIEL MARTÍNEZ
"Luz entre las grietas"

ANTONIA MERCÉ-LA ARGENTINADOCUMENTALPATRICIA MEDINA

ANTONIA MERCÉ-LA ARGENTINA
DOCUMENTAL
PATRICIA MEDINA

MARIE VARLETENEKO AMORÓS

MARIE VARLET
ENEKO AMORÓS
"Experience"