ELELEI DANCE THEATER COMPANY

  • Idea i coreografia:
    Sabrina Gargano.
  • Dramaturgia:
    Fani Benagues.
  • Assistència a la producció i distribució:
    Fani Benagues.
  • Música:
    Alex Paton.
  • Vestuari:
    Gabi Latoif
  • Escenografía:
    Paola Busso
  • Residències artístiques:

    Tub d’assaig (Terrassa), Festival Imaginarius,
    Santa Maria da Feir.

SOY MADERA

CONCEPTE

Aprofundir en la ràbia dins de l'univers i el cos femení com a motor per a no parar mai malgrat l'esgotament.

DESENVOLUPAMENT

Tom la decisió de bregar amb la meva ràbia des de la fusta. Utilitzo 6 pals. Pesen 3 quilos menys un de 8 quilos, el qual està buidat parcialment per dins i porta una base de ferro massís que canvia el seu punt de gravetat i el qual em suposa un esforç brutal per a manipular-lo i ballar amb l'al llarg de la peça.

Simbolitze així aquesta emoció des del pes, la precarietat i constància per aconseguir els meus objectius sense perdre l'aplom.

LA FUSTA

Després d'estudiar durant tres anys Shiatsu, vaig descobrir que cadascun de nosaltres té un element predominant (aigua, foc, terra, aire, fusta). Va ser quan vaig conèixer el meu. La fusta. Element que té diferents característiques com la flexibilitat, el poder d'elecció i la ràbia com a emoció. Com a dona la vaig rebutjar fins que em vaig adonar que la meva ràbia és una determinació infinita i un dels ingredients de la meva existència. Aquesta ràbia a vegades em va empènyer a caure en un perfil histèric on perdia el control, *siendomi refugi no parar de ballar.

OBJECTIU

Viure el procés per a aprendre a manejar la ràbia, una força que ajuda a estar en el lloc correcte, sempre que no sigui utilitzada per a destruir-se a una mateixa o a altres persones.

La repressió i l'agressivitat condueixen a la destrucció. Llavors, com puc usar aquesta força per a fer justícia en la meva vida?

Entendre els meus orígens. La meva àvia mai va parar, la meva mare tampoc ho ha fet, i em pregunto si en mi, parar és un acte de rebel·lia o de submissió.

Oferir al públic un viatge on puguin conectarse amb la meva extenuació i les meves frustracions.

LA PELVIS

Estant interessada en la histèria (úter en grec) i la seva connexió amb la pelvis, adopto aquesta part del cos com a mitjà de cerca per a abstenir- me de el descans.

Em pose a prova movent-la sense parar com un ritual que es repeteix en un viatge continu per a connectar-me amb la ràbia associada a l'energia de la fusta en un gran climax i transitar pels estats que apareixen.

La meva no és una ràbia contra el món, sinó una ràbia que sorgeix en tractar d'entendre qui soc a través de la meva dansa.

VIDEO

EXHIBICIÓ - MACA EN VIU (PROGRAMACIÓ ESTESA)


28 OCTUBRE

19:00

MACA

ALACANT


AED23